dag 23 maart 14 - Reisverslag uit Perth, Australië van peterenjosje - WaarBenJij.nu dag 23 maart 14 - Reisverslag uit Perth, Australië van peterenjosje - WaarBenJij.nu

dag 23 maart 14

Door: pz

14 Maart 2017 | Australië, Perth

Ibis verlaten en heel op tijd auto achtergelaten bij rental cars. Vlucht naar perth om 14.15 en dan drie tijdszones passeren om om lokale timd 15.30 in Perth aan te komen. Deze keer niets geboekt, dus autootje opgehaald bij europcar en meteen op weg naar het zuiden. Misschien vandaG Bunbury, maar we zochten eerst maR eens naar een versnapering, een cafe latte met beef pie voor mij, een chickie salad voor josje.die drie uren maakten het biosysteem toch wat hongerig. Onder lage wolken met wat regen hier en daat naar Mandurah aan de kust van de indische oceaan.wat zoeken, uiteindelijk vragen en toen kregen we de tip voor een hotel Atrium. Het ligt tegen een havengebied met waterpartijen, aanlegplaztsen, daarnaast horeca en prachtige huizen en jachten, zoals we in Paynesville zagen.
Als afsluiting een heerlijke vissoep met zeevruchten, haai en megagarnalen opgeslurpd. Josje zat te knabbelen aan wat frietjes en snoepte mee van de vissoep. Een verrassend stadje waarbij weer opvalt hoe goed ontworpen zo'n haven- en wooncomplex is. Hoe het hier in de wintertijd is? Zoiets als Zandvoort, of misschien... Lunteren?

• 14 Maart 2017 - 13:36

Schloozje:

God, wat eten jullie veel en vaak :). Heerlijk hoor, geniet ervan!
    Hier is de lente begonnen (rokjesdag!) , jullie kunnen dus met een gerust hart weer deze kant op komen later deze week!